maanantaina, helmikuuta 05, 2007

Linnunradan liftaaja kirjoitti edellisen merkinnän kommenteissa näin:
Hei! Oulussa tapahtuu. Seuraava Mediksen (http://mediaopettajanpaivakirjoja.blogspot.com/) blogista:

"Hei te, jotka olette Oulun maisemissa 6.2. Tulkaa Huutomerkki ry:n Musteklubille alkaen kello 21.00. Paikka: Bar&Cafe Milou. Asemakatu 21.
Olen yksi esiintyjistä! Luen siellä runojani ensimmäistä kertaa elämässäni ääneen. Ja varmaan mainostan runotorstaita."

Voisiko tuon laittaa vaikka pääsivulle, niin bloggaaja voisivat mennä kannustamaan ja taputtamaan urhealle kassabloggaajallemme.


Olen ollut poissa Oulusta ja koneelta, joten tieto siirtyi tänne aika myöhään, toivottavasti joku ehtii sinne.


Kun tammikuun miitti ei toteutunut niin voisiko nyt yrittää uudestaan? Ensi perjantaina? Sitä seuraavana?

Lisäys 7.2.: Teen taas itsevaltaisen ehdotuksen. Rotuaarin pallolla pe 9.2. klo 18.00, käykö se yhtään kenellekään? Minulla on silloin muutakin asiaa keskustaan, joten olen paikalla.

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Jos ensi perjantai tarkoittaa siis yhdeksättä päivää, niin minulle ainakin passaa.

6/2/07 16:29  
Blogger Näkymätön tyttö said...

Sitä varmaan tarkoitin, jos se on tällä viikolla. Voisi pitää tuollaisen nopeasti päätettävän miitin, kun tarkemmin suunnitelluista ei näytä tulevan mitään.

6/2/07 18:23  
Anonymous Anonyymi said...

Juu, perjantai on edelleen vapaana. Ensin kauhistuin, kun huomasin päivämäärän, että olikohan minulla silloin jo jotain, muistan ihan varmasti suunnitelleeni jotain... Sitten muistin, että suunnittelin nimenomaan blogimiittiin osallistumista.

7/2/07 21:18  

Lähetä kommentti

<< Home